Wednesday, April 29, 2009

khabar gembira

entry kali ni aku cuma nk meluah santai. aku belum ada kekuatan nk fikir kritikal atau yang berat2. buat sementara ni aku cuma mau fikir ringkas.
jumaat lepas aku mendapat khabar gembira. aku bakal bergelar bapa @ ayah @ daddy @ abah @ walid. 
terima kasih buat isteri tercinta. 
sejak 2 menjak ni aku banyak berfikir tentang masa depan. perkara2 yang wajib aku lakukan. tanggung jawab dan amanah. memang sekali pandang ramai x sangka aku dah bergelar suami. tahun depan mesti lebih ramai tak sangka aku bergelar bapa (insyaAllah). paling kelakar sorang makcik shell ingat isteri aku tu adik aku. sungguh kurang sopan. namun yang orang lebih memahami aku adalah diri aku sendiri. insyaAllah aku cuba menjadi seorang suami, bapa dan ketua keluarga yang lebih bertanggung jawab. 

dan ini bermakna aktiviti kekeretaan aku terpaksa dikurangkan.

No comments:

Post a Comment